סיפורי סקס

כיצד לרפא תפקוד לקוי של

כיצד לרפא תפקוד לקוי של זיקפה

תפקוד לקוי של זיקפה (ED) הוא מצב שבו גבר אינו מסוגל להשיג ולשמור על זקפה המתאימה ליחסי מין. בעוד שזה יכול להתרחש מדי פעם אצל כל גבר, ED הופך נפוץ יותר ככל שגברים מזדקנים. ED יכול להיות בעיה מתסכלת ומביכה, אבל זה ניתן לטיפול ברוב המקרים. תרופות וטיפולים רפואיים רבים זמינים כדי לסייע בטיפול ב- ED, החל מגלולות ללא מרשם ועד תוספי מזון טבעיים וניתוחים פולשניים.

מה גורם לבעיות זיקפה?

מצבים רפואיים מסוימים, אורח חיים וגורמים סביבתיים, ותרופות יכולים כולם לתרום ל- ED. חשוב לאבחן את הגורם של ED כדי להבטיח כי טיפול נאות יכול להיות prescribed. בין המחלות הנפוצות שתורמות ל-ED סוכרת, מחלות לב, יתר לחץ דם, דיכאון, חרדה, מתח, חוסר איזון הורמונלי, הפרעות שינה ותרופות מסוימות. בחירות אורח חיים כגון עישון, צריכת אלכוהול מופרזת וחוסר פעילות גופנית יכולים גם לתרום ED.

כיצד מאבחנים בעיות זיקפה?

אם אתה חווה ED, חשוב לבקר את הרופא שלך להערכה יסודית. הרופא שלך עשוי להזמין בדיקות כדי לקבוע את הגורם הבסיסי של ED שלך, כגון בדיקות דם, בדיקות שתן, בדיקות הדמיה, אלקטרוקרדיוגרמה (EKG). אתה עשוי גם להישאל שאלות על אורח החיים שלך ואת ההיסטוריה הרפואית כדי לעזור לאבחן את המצב שלך.

אפשרויות טיפול לבעיות זיקפה

לאחר זיהוי הגורם הבסיסי ל- ED, ניתן לבחור את הטיפול המתאים ביותר. הטיפולים הנפוצים ביותר עבור ED כוללים טיפולים בדיבור, תרופות דרך הפה, שינויים באורח החיים, זריקות, מכשירים וטיפולים כירורגיים.
https://www.livuy144.co.il/

טיפול בדיבור

טיפולים מדברים הם סוג של טיפול פסיכולוגי שמטרתו לעזור לך להבין את הרגשות וההתנהגות שלך, כך שתוכל לראות את ED שלך בצורה מציאותית להתגבר על מחשבות ורגשות שליליים. טיפול קוגניטיבי התנהגותי (CBT), טיפול מיני וייעוץ זוגי הם כל סוגי הטיפול שיכולים לעזור לך להתמודד עם ED.

תרופות דרך הפה

מספר תרופות זמינות כדי לסייע בטיפול ED. אלה כוללים מעכבי פוספודיאסטראז-5 (PDE-5), כגון סילדנאפיל (ויאגרה), טדלאפיל (סיאליס) וורדנאפיל (לויטרה). תרופות אלה יכולות לעזור לשפר את זרימת הדם לפין, אשר יכול לעזור לשפר את הסימפטומים של ED.

שינויים באורח החיים

ביצוע שינויים באורח החיים יכול לעזור לשפר את הסימפטומים של ED. חשוב להקפיד על תזונה בריאה, להתעמל באופן קבוע, להפסיק לעשן, להגביל / להפחית את צריכת האלכוהול ולהפחית מתח.

זריקות

זריקות הן סוג של טיפול הכולל הזרקת תרופה ישירות לתוך הפין. זה יכול לעזור להגביר את זרימת הדם לפין, עוזר לשחזר את יכולתו של גבר להשיג זקפה.

שתלי פין

שתל פין הוא מכשיר המושתל בניתוח לתוך הפין. מכשיר זה משמש כדי לסייע עם ED על ידי מתן מקור חלופי של רקמת זיקפה, המאפשר לגברים להשיג זקפה.

טיפולים כירורגיים

במקרים מסוימים, ניתוח עשוי לשמש לטיפול ED. ניתוח יכול לעזור לתקן את כל הבעיות הפיזיות שעלולות לגרום ED, כגון שבר הפין או מחלת פיירוני.

טיפולים צמחיים ותוספי תזונה

טיפולים צמחיים רבים ותוספי מזון זמינים כדי לסייע בטיפול ED. בעוד רבים מהטיפולים הללו טוענים שהם טבעיים ויעילים, חשוב לחקור כל מוצר ולדבר עם הרופא שלך לפני נטילת כל אחד מהם.

מחשבות אחרונות

תפקוד לקוי של זיקפה הוא מצב שכיח וניתן לטיפול. ישנם טיפולים רבים לבחירה שיכולים לעזור לגברים להשיג ולשמור על זקפה המתאימה ליחסי מין. אם אתה חווה ED, חשוב לבקר את הרופא שלך כדי לקבוע את הסיבה ולקבל את הטיפול המתאים ביותר.

אולי גם תאהב...