סיפורי סקס

היהלום שבכתר ישראל: סיור ברמת גן

העיר רמת גן, שלעתים קרובות מתעלמים ממנה לטובת תל אביב הסואנת, היא הפתעה מענגת למטיילים סקרנים שלוקחים את הזמן לחקור. קרבתו היחסית לתל אביב ולערים הגדולות האחרות בישראל הופכת אותו למקום פופולרי יותר ויותר עבור נופשים ומקומיים כאחד.

רמת גן לא רק מאוכלסת בצפיפות, עם יותר מ -140,000 תושבים על שטח קרקע של 6.7 קילומטרים רבועים, אלא היא גם אחת הערים העשירות ביותר בישראל. ככזה, הוא מתגאה במגוון רחב של חנויות, מסעדות, אטרקציות ופעילויות. עם פארקים רבים, רחובות עמוסים בגלריות ובתי קפה, ושפע של מקומות לתפוס הופעות חיות או ליהנות מארוחה, רמת גן היא לא רק קניות ובילויים – היא מרכז תרבותי בפני עצמו.
המלצה www.elitecardiffescorts.com

בלב רמת גן שוכנת כיכר ביאליק, בה בניינים בעלי עניין תרבותי ניצבים לאורך הרחובות ושלל מסעדות ובתי קפה שומרים על האזור תוסס לאורך כל שעות היום. כאן, המבקרים יכולים ללמוד על המורשת הספרותית של העיר במוזיאון ביאליק, או לתפוס מופע באחד התיאטראות הרבים הסמוכים. לחלופין, צפו על העיר העתיקה ממרפסת מגדל ביאליק, נקודת ציון מקומית ששימשה בעבר כמגדל ארטילריה במלחמת העצמאות.

לא רחוק מהכיכר שוכנת בורסת היהלומים הישראלית, שבה מתנהלים חלק גדול מעסקי היהלומים במדינה. בסמוך נמצא מגדל היהלום, אחד הבניינים החדשים ברמת גן ויעד פופולרי בקרב תיירים. המאפיין העיקרי שלו הוא מרפסת תצפית בקומה ה -13 המציעה נוף פנורמי של תל אביב וסביבתה – מחזה שאסור לפספס!

מי שמחפש לקחת פסק זמן מההמולה האורבנית של רמת גן יכול למצוא בילוי חוץ מלהיב בפארק הירקון הסמוך. בסמוך לפארק שוכן ספארי רמת גן, בו יכולים המבקרים להציץ על כמה מחיות הבר המקומיות של ישראל, כולל זברות, צבאים, יענים, היפופוטמים ועוד. הפארק הוא גם ביתו של גשר הצבים, גשר ציורי שבו נפוץ לראות צבים מתפתלים פנימה והחוצה מהמים הרדודים.

מלבד היותה אחת הערים האמידות בישראל, רמת גן היא גם ביתם של מספר אתרים היסטוריים ומונומנטים. הבולטת שבהן היא אנדרטת תשבי, הממוקמת במרכז העיר, המנציחה את הקמת העיר בשנת 1927. מונומנטים נוספים כוללים את אנדרטת הנביא נתן, מבנה גרניט ענק במרכז העיר, ואנדרטת השיבה לראש העין, המזכירה את הגעתם של העולים היהודים שגורשו מראש העין ומאזורים אחרים במהלך מלחמת העולם השנייה.

רמת גן ידועה גם באוספים המרשימים של אמנות עכשווית. בית התפוצות, מוזיאון העם היהודי, מכיל אוצר בלום של חפצים וחפצים המשתרעים על פני ארצות, תרבויות ומאות שנים. חובבי האמנות יכולים גם לבקר בבית הגגרין, מוזיאון גבעתיים לאמנות, או מוזיאון בת ים לאמנות שנפתח לאחרונה, המארח תערוכות ייחודיות.

בסופו של יום, ברור שרמת גן היא עיר עם משהו לכל אחד. מקניות וסיורים ועד תרבות ונופש, רמת גן היא יעד חובה בישראל. מי שלוקח את הזמן לחקור את העיר המענגת הזו יהיה בטוח לצאת משם מרגיש מועשר באמת.

אולי גם תאהב...