אופנה

חמש דרכים לשלב אופנה בסגנון האישי שלך

כאשר מגמות האופנה משתנות ללא הרף, זה יכול להיות קשה לעמוד בקצב של מה שנכנס ויוצא. זה לא חייב להיות טרחה, ואם אתה יודע איך לעשות את זה נכון, יש הרבה דרכים לשלב אופנה לתוך הסגנון האישי שלך. החל מאקססוריז ועד ערבוב והתאמה או התנסות בשכבות, תוכלו להשתמש באופנה כדי להשוויץ באישיות שלכם וליצור מראה ייחודי באמת. הנה חמש דרכים לשלב אופנה בסגנון שלך.

אקססוריז

אביזרים יכולים ליצור או לשבור תלבושת, ולכן חשוב להשתמש בהם כדי לבטא את הסגנון האישי שלך. פריטים כמו תכשיטים, תיקים, כובעים וצעיפים יכולים ליצור או לשבור תלבושת. אקססוריז עם פריט נצחי כמו שרשרת הצהרה או ארנק עור ארוג יכולים לקחת את כל המראה שלך לשלב הבא ויכולים לגרום לתלבושת להיראות הרבה יותר מסוגננת ומשויכת.

מיקס אנד מאץ'

ערבוב והתאמה של פריטים שונים היא דרך מצוינת להוסיף מגע אישי משלך לכל מראה. ניתן לערבב הדפסים וצבעים שונים, או אפילו ליצור טקסטורות שונות על ידי ערבוב חלקים מבדים שונים. אם את מרגישה נועזת, את יכולה אפילו לשלב סגנונות שונים, כמו שמלת מקסי בוהמיינית עם ז'קט מוטו מעור אדג'י. האפשרויות הן באמת אינסופיות, וזו דרך נהדרת להתנסות ולמצוא את הסגנון הייחודי שלך.

התנסות בשכבות

שכבות בגדים הן פרקטיות ומסוגננות כאחד. לא רק שתוכלו לחמם את עצמכם עם עוביים ומרקמים שונים, אלא גם להשתמש בשכבות כדי ליצור מראה ייחודי. ניתן לשכב פריטים כמו כפתורים מעל גופיות, סוודרים מעל שמלות, או אפילו קרדיגנים מעל חולצות. היו יצירתיים ושכבו פריטים שונים כדי להוסיף ממד למראה שלכם.

צאו לקניות מחוץ לאזור הנוחות שלכם

לפעמים כל מה שצריך כדי להחליף את ארון הבגדים שלך הוא לצאת מאזור הנוחות שלך ולנסות משהו אחר. בחרו פריטים ייחודיים שהחברים ובני המשפחה שלכם לא היו לובשים בדרך כלל, ואל תחששו לנסות משהו חדש. אז אם את רגילה ללבוש נייטרלים קלאסיים, נסי להחיות את הדברים עם שמלה עם דוגמאות בהירות או נעלי ספורט מגניבות עם אמירה.

השתתף באירועים ועקוב אחר מגמות חברתיות

אם נתקעתם ברוט סטייל, השתתפות באירועים ומעקב אחר מגמות אופנה במדיה החברתית יכולה להיות דרך נהדרת לקבל השראה. בין אם זה השתתפות בתצוגות אופנה, בדיקת חנויות יד שנייה או סיור בחנויות וינטג ', מציאת דרכים חדשות לשלב אופנה במלתחה שלך יכולה להיות דרך מצוינת להשתחרר מתלונות הסגנון שלך.

עם קצת יצירתיות, אופנה יכולה להיות צורה חזקה של ביטוי עצמי. החל מאקססוריז ועד ערבוב והתאמה או שכבות, תוכלו להשתמש באופנה כדי להשוויץ באישיות שלכם וליצור מראה ייחודי באמת. שילוב אופנה במלתחה שלך לא חייב להיות קשה וזה יכול להוסיף הרבה כיף וגיוון לסגנון שלך.