סיפורי סקס

אילו בלוגים למבוגרים הם הפופולריים ביותר? מדריך לבלוגים הארוטיים הטובים ביותר

עולם הבלוגים הארוטי עלה משמעותית בפופולריות בשנים האחרונות. בין אם אתה רק מגלה את העולם של בלוגים למבוגרים או עוקב אחר כמה בלוגים ספציפיים במשך זמן מה, תרצה לדעת מי בראש המצעדים כשמדובר באתרי בלוג למבוגרים.

ישנם ממש מאות בלוגים המוקדשים למגוון הנושאים בתעשיית הבידור למבוגרים. זה יכול להקשות על הקוראים לבחור את הבלוגים הארוטיים הטובים ביותר שהם עשויים לרצות לעקוב. עם המגוון הרחב של ז'אנרים, סגנונות תוכן וקולות בתוך הבלוגוספירה למבוגרים, יש משהו לכל אחד.

מדריך זה ייתן לך מבוא לבלוגים ואתרים ארוטיים למבוגרים הטובים ביותר לעקוב אחריהם. בין אם אתה רוצה להישאר על הישר והצר לנשיקות, נגיעות ופעילויות וניל אחרות או להסתכן בצד הקינקי יותר של עולם הבלוגים למבוגרים, יש בלוג שם בשבילך.

בלוגים ארוטיים מציגים לעתים קרובות נושאים כמו צעצועי מין, ארוטיקה, אמנות גוף, BDSM וקינק, כמו גם תוכן קווירי ולהטב"ק. מפורנוגרפים חובבים המשתפים את עבודתם ועד כותבי ארוטיקה ומדריכי עזרה עצמית, יש משהו ייחודי לכולם בעולם הבלוגים למבוגרים.

בין אם אתה חוקר את עולם הארוטיקה למבוגרים בפעם הראשונה או סתם רוצה לבדוק כמה אתרים חדשים, הנה רשימה מקיפה של הבלוגים הארוטיים הטובים ביותר שיש.

רעיונות קינקיים

Kinky Ideas הוא בלוג המיועד במיוחד למעוניינים BDSM ותחומי עניין מיניים אלטרנטיביים. עם מספר קטגוריות פוסטים, הבלוג מתמודד עם כל דבר, החל משעבוד ומשמעת ועד פטישים פנטזיה והלבשה תחתונה. Kinky Ideas כולל כתיבה מעמיקה, דיונים, טיפים, עצות וביקורות מוצרים.

בנות בסרט

Girls on Film הוא בלוג המוקדש להצגת קשרים בין מין, אמנות ותרבות. האתר מכוון בעיקר לנשים צופות וכולל תוכן הנע בין ארוטיקה ספרותית לסרטים פורנוגרפיים לסיפורים אישיים. Girls on Film בוחן את הייצוג החזותי של סקס וכיצד הוא מתפרש בסרטים, בטלוויזיה ובפרסום.

www.allboyallgirl.net
קסרומאג

Xeromag הוא בלוג המוקדש לספק תוכן אינדי וחובבים. הבלוג מסווג בנוחות למדורים הכוללים אמנות, ארוטיקה וזהויות מיניות. הוא כולל סיפורים, ראיונות ועצות על מין ועל נושאים ארוטיים מתפתחים.

חוצפה

עצב הוא הפופולרי ביותר של בלוגים בידור למבוגרים. הוא נוקט בגישה עריכתית לתכניו, וכולל טורים קבועים וביקורות על סרטים וספרות כאחד. Nerve מתגאה במראה נקי ומלוטש ובמאמרים אינפורמטיביים.

סגול כחול

Violet Blue הוא בלוג המוקדש לארוטיקה וחושניות. הוא כולל מבחר איכותי של תוכן סקס-פוזיטיבי וחושני, כולל מדריכי הדרכה למתנות חודרניות וביקורות הלבשה תחתונה. הבלוג מיועד לקהל נשי ומספק נקודות מבט פמיניסטיות על מין ומערכות יחסים.

טלוויזיה חיה

Vivid TV הוא בלוג ואתר בידור למבוגרים המתמקד יותר בפורנו חובבים ועשה זאת בעצמך. זה הכל על הבאת זוגות ויחידים בחיים האמיתיים יחד כדי לייצר תוכן משלהם, מסרטונים חינוכיים לסרטונים ארוטיים לסרטי פורנו. הוא גם מספק ביקורות ועצות לזוגות המעוניינים לתבל את פעילויות חדר השינה שלהם.

מגזין ג'יגולו

מגזין Gigolo הוא בלוג במיוחד עבור תוכן למבוגרים גברים. הוא כולל הכל, החל ממאמרים, סיפורים ארוטיים, עצות לבריאות מינית וטיפים לעשיית אהבה. יש בו גם ראיונות עם כוכבי פורנו וביקורות מוצרים.

נמר עירוני

Urban Tiger הוא בלוג המציג תוכן סקס פוזיטיבי וחינוך. הוא מכסה נושאים כמו BDSM, קינק, מערכות יחסים ואורח חיים אלטרנטיבי ומברך את כל מי שמעוניין לחקור נושאים אלה. הבלוג מספק גם פורום מקוון לשיתוף מחשבות, וידויים ועצות.

הקשר הצרפתי

French Connection הוא בלוג המוקדש לארוטיקה ופורנו צרפתיים. הבלוג כולל מאמרים, קישורי פורנו, תמונות וסיפורים ארוטיים. זהו מקור נהדר למי שרוצה לחקור את עולם הפורנו הצרפתי, והוא מסווג בנוחות לגלישה קלה.

מגזין הגשה

Submission Magazine הוא בלוג המתמקד בתרבות מין מחתרתית ומחתרתית. הבלוג כולל מאמרים וראיונות מעוררי מחשבה בנושאים כמו סקס קווירי, BDSM וסגנון חיים אלטרנטיבי. זה מספק מקום לאנשים לדון בחוויות שלהם וללמוד יותר על מיניות ומערכות יחסים.

הנה לכם – המדריך המקיף שלנו לבלוגים הארוטיים הטובים ביותר. בין אם אתם מחפשים משהו קצת יותר עצבני או רק כמה רעיונות חדשים, אלה אתרי בלוג למבוגרים יש הרבה מה להציע. יש שם משהו לכל אחד, אז

אולי גם תאהב...